Analýza sortimentu firmy SkyTech Corporation s.r.o. – Šárka Dvořáková
Šárka Dvořáková
Bachelor's thesis
Analýza sortimentu firmy SkyTech Corporation s.r.o.
Product line analysis of SkyTech Corporation s.r.o. company
Anotácia:
Práce pojednává o malé společnosti SkyTech Corporation s.r.o., která distribuuje na trh produkty z oblasti kosmetiky, dekorativní kosmetiky, kosmetických doplňků a štětců na líčení. První část práce je část teoretická, která slouží jako základ pro vypracování praktické části. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix, konkurenci, sortiment a analýzy s nimi spojené. V praktické části je představena …viacAbstract:
This thesis focuses on small company SkyTech Corporation s.r.o, which distributes products from the field of cosmetic, decorative cosmetic, cosmetic accessories and make-up brushes. The first part is theoretical and serves as basis for elaboration of the practical part. Theoretical part focus on marketing mix, competition, assortment and analysis connected with them. In practical part SkyTech Corporaton …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69000
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedúci: Oldřich Vávra
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69000
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová