Poruchy osobnosti v 21. století - Diagnostika v teorii a praxi – Mgr. Bc. Karel Dobroslav Riegel, Ph.D.
Mgr. Bc. Karel Dobroslav Riegel, Ph.D.
Advanced ('rigorózní') thesis
Poruchy osobnosti v 21. století - Diagnostika v teorii a praxi
Personality disorders in 21st century - Diagnostics in theory and practice
Anotácia:
Většina odborníků v oblasti poruch osobnosti se shoduje, že prognóza těchto pacientů je významným způsobem ovlivňována včasnou a citlivou diagnostikou. Se vzrůstajícím počtem pacientů s PO v klinické praxi i běžné populaci vzrůstá potřeba jednotného jazyka, který klinickým pracovníkům umožní: 1. diagnózu včas rozpoznat; 2. vhodným způsobem diagnózu pacientovi interpretovat, aby nedošlo k jeho stigmatizaci …viacAbstract:
Most experts in the field of personality disorders (PDs) agree that prognosis of these patients is predominantly influenced by the early and sensitive diagnostics. With an increasing number of PD patients in both clinical and general populations, there is an increasing need for a unified language to enable clinicians: 1. Recognize diagnosis early; 2. Interpret the diagnosis to the patient appropriately …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/km693/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 12. 2020
- Oponent: doc. MUDr. Zdeněk Boleloucký, CSc., doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsAdvanced ('rigorózní řízení') programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Význam diagnózy hraniční porucha osobnosti pro její nositele
David RICHTER -
Cognitive complexity in patients with personality disorders
Ivona Hendrychová -
Pedagogická diagnostika na 1. stupni základní školy jako východisko pro individualizaci a vnitřní diferenciaci ve výuce s ohledem na rozvoj osobnosti žáka
Eva Burešová -
Diagnostika organizační kultury: souvislost mezi osobností a vnímáním obsahu kultury
Olga Hrstková -
Využití grafologické diagnostiky osobnosti při výběrovém řízení v podniku
Linda Pikhartová -
Pedagogická diagnostika dítěte v předškolním věku
Helena MICHALOVÁ