Osobní prodej v multilevelové společnosti – Noshdar MUHAMED
Noshdar MUHAMED
Bakalářská práce
Osobní prodej v multilevelové společnosti
Direct selling in multilevel company
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o taktice osobního prodeje ve společnosti zabývající se multilevel marketingem. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit proces osobního prodeje multilevelové společnosti a navrhnout opatření, která povedou k jejímu zlepšení. Bakalářská práce přibližuje hlavní postupy, jakým způsobem vybraná firma síťového marketingu funguje. Prostřednictvím mystery shoppingu bude hodnocen …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the tactics of personal selling in companies dealing with multilevel marketing. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the process of personal sales of multilevel companies and to propose measures that will lead to its improvement. The bachelor thesis will brings forward main procedures, the way chosen company network marketing works. Through mystery shopping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUHAMED, Noshdar. Osobní prodej v multilevelové společnosti. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing v 21.století
Lucie LIPOVSKÁ -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Sieťový marketing - história a princípy fungovania v praxi
Lívia Hainová -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
International Direct Marketing of the selected company
Laura Hošek -
Multilevel marketing
Adam Vajner