Obnova a proměny školské infrastruktury v dosídlených oblastech Slezska po druhé světové válce. – Veronika LUBENÍKOVÁ
Veronika LUBENÍKOVÁ
Bakalářská práce
Obnova a proměny školské infrastruktury v dosídlených oblastech Slezska po druhé světové válce.
Restoration and changes of school infrastructure in re-settled regions of Silesia after World War II.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na historickou rekonstrukci procesu budování a obnovy školské infrastruktury v dosídlených oblastech Slezska (především Opavsko) po druhé světové válce.Abstract:
The bachelor thesis is focused on the historical reconstruction of the process of building and restoring school infrastructure in the depopulated areas of Silesia (especially Opava) after the Second World War.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Neumeister, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUBENÍKOVÁ, Veronika. \textit{Obnova a proměny školské infrastruktury v dosídlených oblastech Slezska po druhé světové válce.}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/h5ght1/.
Jak správně citovat práci
LUBENÍKOVÁ, Veronika. Obnova a proměny školské infrastruktury v dosídlených oblastech Slezska po druhé světové válce.. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Role učitele na prvním stupni a řešení výchovných potíží
Adéla Svojanovská -
Proměny a vnímání role třídního učitele na 1. stupni ZŠ na Chomutovsku.
Kateřina RŮŽIČKOVÁ -
Poradenská role třídního učitele na 1. stupni ZŠ
Hana Oulehlová -
Role školy a pedagogů v transmisi lidové kultury na Horňácku (teze disertační práce)
Magdalena Maňáková -
Role učitele na základní škole praktické
Martina Večeřová -
Akční výzkum zaměřený na využití projektového vyučování v hodinách anglického jazyka na úrovni B1/B2
Dominika Randáčková -
Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základních školách na Praze východ
Veronika Slabá -
Role učitele ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Markéta FALTÝNKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva