Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum – Pavel Prokš
Pavel Prokš
Bakalářská práce
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pedagogical communication in one-to-one English lessons – action research
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší problém s pedagogickou komunikací v individuální výuce a hledá možnosti, jak ji zlepšit. V teoretické části jsou popsány charakteristické rysy pedagogické komunikace a individuální výuky. Jsou zde pospány způsoby, jimiž by mělo být možné zredukovat TTT (Teacher-Talking Time) na úkor STT (Student-Talking-Time) a tím tak zlepšit pedagogickou komunikaci ve výuce anglického jazyka …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the problem connected with pedagogical communication in one-to-one lessons and seeks possibilities how to improve it. Characteristic features of pedagogical communication and individual lessons are described in the theoretical part. This part also delineates ways by which it should be possible to reduce TTT (Teacher-Talking-Time) at the expense of STT (Student-Talking …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.akcentcollege.cz/th/hkapt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Michal Tatarko, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace a interakce v průběžně pedagogické praxi
Simona Ptáčková -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Developing Speaking Skills Using the Project Textbook at Lower Secondary School
Anežka Bartoňková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Výuka řečové dovednosti mluvení v hodinách angličtiny v mateřských školách
Emily Linhová -
Připravenost dítěte k zahájení povinné školní docházky se zaměřením na vybrané řečové dovednosti
Nikol GOLLOVÁ -
Rozvoj řečové dovednosti mluvení prostřednictvím kooperativního vyučování
Kateřina Urbánková