Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s. r. o. – Bc. Martin Šlahař
Bc. Martin Šlahař
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s. r. o.
Project of Marketing Communications in Company Alaris Czech Republic s. r. o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikace pro společnost Alaris Czech Republic s.r.o. Práce se opírá o teoretické výstupy, které byly zjištěny na základě studia příslušné literatury, provedenou analýzou zkoumané společnosti, analýzou jejich konkurence a SWOT analýzou, které sloužily jako podklad pro zpracování projektové části. Projektová část obsahuje několik návrhů, kdy …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is an elaboration of marketing communications suitable for company Alaris Czech Republic s.r.o. The thesis is based on a theoretical output which was obtained by studying relevant literature, by analysis of the company, by analysis of its competition and SWOT analysis of Alaris Czech Republic s.r.o. These data serves as a basement for project part examinantion of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠLAHAŘ, Martin. \textit{Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s. r. o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/h5k17z/.
Jak správně citovat práci
Šlahař, Martin. Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s. r. o.. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová -
Marketingová komunikace společnosti Remissio
Pindurová Pindurová -
Veletrhy cestovního ruchu v ČR a jejich srovnání se světovými veletrhy
Lucie Tutková -
Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna?
Martin Hejmalíček -
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová