Vytvoření strategických doporučení pro rozšíření produktového portfolia – Nazar Guskov
Nazar Guskov
Bakalářská práce
Vytvoření strategických doporučení pro rozšíření produktového portfolia
Creating strategic recommendations for expanding the product portfolio
Anotace:
Cílem této práce je provést strategickou analýzu společnosti Aircraft Industries a.s. a vytvořit strategické doporučení pro rozšíření produktového portfolia prostřednictvím analýzy pěti sil Portera, PESTLE analýzy, benchmarkingu a syntézou závěrů slouží SWOT analýza. Dalším cílem je ekonomické modelování vývoje nového letounu využitím některých částí ekonomického modelu poskytnutých Massachusetts Institute …víceAbstract:
The aim of this work is to carry out a strategic analysis of Aircraft Industries a.s. and create a strategic recommendation for expanding the product portfolio by analyzing the five forces of Porter, PESTLE analysis, benchmarking and the synthesis of conclusions by using the SWOT analysis. Another objective is to economically model the development of the new aircraft by using some of the economic model …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77364
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Pavel Mikan
- Oponent: Konstantin Aleshin
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77364
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus podniku Aircraft Industries, a.s.
Adam Maršálek -
Návrh marketingové a krizové komunikace pro Aircraft Industries, a. s.
Soňa Krčková -
Komunikační mix společnosti Aircraft Industries, a. s.
Helena Česalová -
Analýza business modelu spoločnosti Aircraft Industries, a.s. a návrhy na jeho zlepšenie
Michal Maturkanič -
Marketingový plán pro letoun L410 NG společnosti Aircraft Industries, a.s.
Hana Juráková -
Výzkum známosti a korporátní image společnosti Aircraft Industries, a.s. z Kunovic
Jan LONDA -
Racionalizace procesů nákupu a zásobování ve výrobní společnosti AIRCRAFT INDUSTRIES,a.s. ve vztahu k růstu její konkurenční schopnosti.
Miroslava MAHDALÍKOVÁ -
Implementace a vyčíslení nákladů na zavedení konceptu společenské odpovědnosti ve firmě Aircraft Industries, a.s.
Aneta Prajzová