Vytvoření strategických doporučení pro rozšíření produktového portfolia – Nazar Guskov
Nazar Guskov
Bachelor's thesis
Vytvoření strategických doporučení pro rozšíření produktového portfolia
Creating strategic recommendations for expanding the product portfolio
Abstract:
Cílem této práce je provést strategickou analýzu společnosti Aircraft Industries a.s. a vytvořit strategické doporučení pro rozšíření produktového portfolia prostřednictvím analýzy pěti sil Portera, PESTLE analýzy, benchmarkingu a syntézou závěrů slouží SWOT analýza. Dalším cílem je ekonomické modelování vývoje nového letounu využitím některých částí ekonomického modelu poskytnutých Massachusetts Institute …moreAbstract:
The aim of this work is to carry out a strategic analysis of Aircraft Industries a.s. and create a strategic recommendation for expanding the product portfolio by analyzing the five forces of Porter, PESTLE analysis, benchmarking and the synthesis of conclusions by using the SWOT analysis. Another objective is to economically model the development of the new aircraft by using some of the economic model …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 2. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77364
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: Pavel Mikan
- Reader: Konstantin Aleshin
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77364
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Životní cyklus podniku Aircraft Industries, a.s.
Adam Maršálek -
Návrh marketingové a krizové komunikace pro Aircraft Industries, a. s.
Soňa Krčková -
Komunikační mix společnosti Aircraft Industries, a. s.
Helena Česalová -
Analýza business modelu spoločnosti Aircraft Industries, a.s. a návrhy na jeho zlepšenie
Michal Maturkanič -
Marketingový plán pro letoun L410 NG společnosti Aircraft Industries, a.s.
Hana Juráková -
Výzkum známosti a korporátní image společnosti Aircraft Industries, a.s. z Kunovic
Jan LONDA -
Racionalizace procesů nákupu a zásobování ve výrobní společnosti AIRCRAFT INDUSTRIES,a.s. ve vztahu k růstu její konkurenční schopnosti.
Miroslava MAHDALÍKOVÁ -
Implementace a vyčíslení nákladů na zavedení konceptu společenské odpovědnosti ve firmě Aircraft Industries, a.s.
Aneta Prajzová