Práce učitelky s trestem ve výuce na 1. stupni základní školy – Veronika Hrkalíková
Veronika Hrkalíková
Master's thesis
Práce učitelky s trestem ve výuce na 1. stupni základní školy
Teacher´s work with punishment at primary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá užíváním trestů učitelkami ve výuce v primárním vzdělávání. Teoretická část je zaměřena na vymezení terminologie a teoretických východisek z oblasti funkce trestů a rizik jejich využívání na prvním stupni základní školy. Dále se věnuje kázni, nekázni a významu pravidel ve školní třídě. Praktická část diplomové práce zahrnuje kvalitativně orientovaný výzkum a věnuje se popisu …viacAbstract:
Thesis deals with using punishments used by teachers during lessons in primary education. The theoretical part is focused on defining the terminology and theoretical basis of the function of the punishment and the risks of their usage in the first stage of primary school. Further, it deals with discipline, indiscipline and the importance of standards in the classroom. The practical part of the thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hrkalíková, Veronika. Práce učitelky s trestem ve výuce na 1. stupni základní školy. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Pravidla v Mateřské škole
Michaela HAUKOVÁ -
Pohled studentů učitelství na praxi na kázeň a její řešení
Kateřina Jurová -
Faktory ovlivňující kázeň na středních školách
Petra Pustinová -
Kázeň ve školní družině
Nikola Drgová -
Kázeň ve škole z pohledu začínajícího učitele na 1. stupni základní školy
Darja Hajderová -
Kázeň jako fenomén spojený s pohlavím učitele - učitelky, žáka - žákyně
Diana KOZLOVÁ -
Kázeň dětí v dětských domovech z pohledu pedagogických pracovníků
Diana KOZLOVÁ -
Kázeň na prvním stupni základní školy
Nikola ŠVAJKOVÁ