Jana Kralertová

Master's thesis

Výstavní cyklus SMRT v objektech Národního muzea

Exhibition cycle DEATH at the National museum
Abstract:
Práce se věnuje problematice muzejního marketingu, konkrétně marketingového mixu, který představuje na příkladu výstavního cyklu SMRT. Výstavní cyklus SMRT probíhal v pěti objektech Národního muzea v období od 18.6.2014 do 31.3.2016 a byl posledním z výstavních cyklů, které dominovaly výstavní politice Národního muzea v období, kdy byla uzavřena Historická budova Národního muzea z důvodu rekonstrukce …more
Abstract:
The thesis focuses on a field of museum marketing, particularly on a marketing mix issue. The marketing mix is described on an example of an exhibition cycle named DEATH which took place in five object of the National museum during a period from 18 June 2014 until 31 March 2016. The DEATH was the last from a row of exhibition cycles which prevailed during the closing of the Historical building for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 11. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2016
  • Supervisor: Markéta Dianová
  • Reader: Magdaléna Kroupová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52555