Mezigenerační učení jako nástroj rozvoje na pracovišti – Bc. Jana ČTVRTLÍKOVÁ
Bc. Jana ČTVRTLÍKOVÁ
Diplomová práce
Mezigenerační učení jako nástroj rozvoje na pracovišti
Intergenerational learning as a tool for workplace development
Anotace:
Tématem magisterské diplomové práce je mezigenerační učení jako nástroj rozvoje na pracovišti. Cílem práce je charakterizovat způsoby mezigeneračního učení na pracovišti. Teoretická část práce představuje základní pojmy, vymezuje důležité oblasti a definice spojené s problematikou mezigeneračního učení na pracovišti. Empirická část práce se zabývá popisem metody a analýzou získaných dat z výzkumného …víceAbstract:
The theme of this Master's thesis is intergenerational learning as a tool for workplace development. The aim is to analyse and describe the ways in which intergenerational learning takes place in the workplace. The theoretical part of the thesis represents basic concepts, defines important areas and definitions related to the issue of intergenerational learning in the workplace. The empirical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Miroslav Dopita, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČTVRTLÍKOVÁ, Jana. Mezigenerační učení jako nástroj rozvoje na pracovišti. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Andragogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Mezigenerační učení v malé výrobní firmě
Eva Nováčková -
Vzdělávání dospělých v prevenci sociálních problémů
Kateřina KOLÁČKOVÁ -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Spirála učení a skepse aneb Celoživotní učení sociálních pedagogů
Pavla Frňková -
Změna kariéry jako příležitost pro celoživotní učení
Jakub Marčík -
Online vzdělávací platforma pro celoživotní učení s prvky gamifikace
Pavel Klammert -
Využití celoživotního učení se u seniorů v pobytových zařízeních
Vlastimil Klepáč -
Vnímání celoživotního učení se v oblasti sexuální výchovy dospělými v období vynořující se dospělosti
Veronika Slováková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
17. 4. 2021