Bc. Kristýna Nováková

Master's thesis

Uvedení zahraniční firmy na český trh se zaměřením na změnu komunikační strategie

Vinařství Josef Chromy

Launching Foreign Company to the Czech Market Focusing on Change Communication Strategy -Wineries Josef Chromy
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy zjistit, proč značka vinařství nebyla při prvním pokusu o zavedení dostatečně atraktivní a v čem jsou zásadní problémy z hlediska vnímání značky cílovou skupinou. V teoretické části je zpracována problematika značky, identity značky a firemní identity a image. Na ni navazuje část, zabývající se marketingo-vým výzkumem, a poslední oblast se věnuje návrhům …viac
Abstract:
The aim of this thesis is based on an analysis to find out why brand Josef Chromy Wines winery was not the first attempt at introducing enough attractive and what are the major problems in terms of brand perception of the target group. The theoretical part is proces-sing issue brand, brand identity and corporate identity and image. The following part, engaged in marketing research, and the last part …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zverejniť od: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Milan Banyar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nováková, Kristýna. Uvedení zahraniční firmy na český trh se zaměřením na změnu komunikační strategie. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications