Uvedení zahraniční firmy na český trh se zaměřením na změnu komunikační strategie – Bc. Kristýna Nováková
Bc. Kristýna Nováková
Master's thesis
Uvedení zahraniční firmy na český trh se zaměřením na změnu komunikační strategie
Vinařství Josef Chromy
Launching Foreign Company to the Czech Market Focusing on Change Communication Strategy -Wineries Josef Chromy
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy zjistit, proč značka vinařství nebyla při prvním pokusu o zavedení dostatečně atraktivní a v čem jsou zásadní problémy z hlediska vnímání značky cílovou skupinou. V teoretické části je zpracována problematika značky, identity značky a firemní identity a image. Na ni navazuje část, zabývající se marketingo-vým výzkumem, a poslední oblast se věnuje návrhům …viacAbstract:
The aim of this thesis is based on an analysis to find out why brand Josef Chromy Wines winery was not the first attempt at introducing enough attractive and what are the major problems in terms of brand perception of the target group. The theoretical part is proces-sing issue brand, brand identity and corporate identity and image. The following part, engaged in marketing research, and the last part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zverejniť od: 18. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Kristýna. \textit{Uvedení zahraniční firmy na český trh se zaměřením na změnu komunikační strategie}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/h671ik/.
Jak správně citovat práci
Nováková, Kristýna. Uvedení zahraniční firmy na český trh se zaměřením na změnu komunikační strategie. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova