Anna Sapelnikova

Bakalářská práce

Nákupní chování spotřebitele v Jižní Koreji

Consumer Behaviour in South Korea
Anotace:
Tato práce se zaměří na nákupní chování spotřebitele v Jižní Koreji. Toto téma je velice důležité, protože bez výzkumu nákupního chování není vůbec možné si představit efektivní marketingovou kampaň podniku. Hlavním cílem této práce je zjistit, které faktory nejvíce ovlivňují korejského spotřebitele při rozhodování o nákupu mobilního telefonu, a určit postoje a preference korejského spotřebitele ke …více
Abstract:
This thesis focuses on the consumer behavior in South Korea. It is very essential because without research of the shopping behavior it is not possible to imagine an effective marketing campaign. The main objective of this thesis is to determine which factors affect Korean consumers by making a purchase of a mobile phone and to determine the attitudes and preferences of Korean consumers to brands Samsung …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Petr Cimler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/47090