Nákupní chování spotřebitele v Jižní Koreji – Anna Sapelnikova
Anna Sapelnikova
Bakalářská práce
Nákupní chování spotřebitele v Jižní Koreji
Consumer Behaviour in South Korea
Anotace:
Tato práce se zaměří na nákupní chování spotřebitele v Jižní Koreji. Toto téma je velice důležité, protože bez výzkumu nákupního chování není vůbec možné si představit efektivní marketingovou kampaň podniku. Hlavním cílem této práce je zjistit, které faktory nejvíce ovlivňují korejského spotřebitele při rozhodování o nákupu mobilního telefonu, a určit postoje a preference korejského spotřebitele ke …víceAbstract:
This thesis focuses on the consumer behavior in South Korea. It is very essential because without research of the shopping behavior it is not possible to imagine an effective marketing campaign. The main objective of this thesis is to determine which factors affect Korean consumers by making a purchase of a mobile phone and to determine the attitudes and preferences of Korean consumers to brands Samsung …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47090
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Petr Cimler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47090
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
Citizens diplomacy, non-state actors and its influence in decision-making process in the framework of the EU
Ilim Abai uulu -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova