Nový typ spotřebitelského úvěru a jeho uvedení na trh – Bc. Tomáš MALOTA
Bc. Tomáš MALOTA
Bakalářská práce
Nový typ spotřebitelského úvěru a jeho uvedení na trh
New type of consumers credit and it presentation on the market
Anotace:
Analýza aktuálních úvěrových produktů ve firmě CETELEM ČR, a.s., hodnocení jejich postavení na českém trhu, hodnocení jejich efektivnosti , analýza konkurence na českém trhu a následné doporučení na nový typ spotřebitelského úvěru. Marketingový výzkum, postoj studenta k úvěrovým produktům. Jsou uvedeny nové možnosti firmy, jak rozšířit svůj vliv na českém trhu. Analýza konkurence na trhu s úvěrovými …víceAbstract:
Analyze of actual credit products of The CETELEM ČR company, evaluation their status in the Czech market, evaluation their effectiveness, analysis of competition in the Czech market and resulting recommendation a new type of consumer lending. Marketing research, attitude of a student to consumer lendings.There are possilibities the company,how to spread their impression in the Czech market, which is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Zveřejnit od: 8. 12. 2006
Identifikátor:
4704
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALOTA, Tomáš. Nový typ spotřebitelského úvěru a jeho uvedení na trh. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 12. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 12. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Experimentální marketingový výzkum: vliv osvětlení na vnímání chuti vína
Eliška Filipiová -
Splátkový prodej, finanční a daňové aspekty
Michaela Titěrová