Nový typ spotřebitelského úvěru a jeho uvedení na trh – Bc. Tomáš MALOTA
Bc. Tomáš MALOTA
Bachelor's thesis
Nový typ spotřebitelského úvěru a jeho uvedení na trh
New type of consumers credit and it presentation on the market
Abstract:
Analýza aktuálních úvěrových produktů ve firmě CETELEM ČR, a.s., hodnocení jejich postavení na českém trhu, hodnocení jejich efektivnosti , analýza konkurence na českém trhu a následné doporučení na nový typ spotřebitelského úvěru. Marketingový výzkum, postoj studenta k úvěrovým produktům. Jsou uvedeny nové možnosti firmy, jak rozšířit svůj vliv na českém trhu. Analýza konkurence na trhu s úvěrovými …moreAbstract:
Analyze of actual credit products of The CETELEM ČR company, evaluation their status in the Czech market, evaluation their effectiveness, analysis of competition in the Czech market and resulting recommendation a new type of consumer lending. Marketing research, attitude of a student to consumer lendings.There are possilibities the company,how to spread their impression in the Czech market, which is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2006
Accessible from:: 8. 12. 2006
Identifier:
4704
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MALOTA, Tomáš. Nový typ spotřebitelského úvěru a jeho uvedení na trh. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 12. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 12. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Experimentální marketingový výzkum: vliv osvětlení na vnímání chuti vína
Eliška Filipiová -
Splátkový prodej, finanční a daňové aspekty
Michaela Titěrová