Ivan Kiriiakov

Bakalářská práce

Finanční aspekty reklamy na sociálních sítích

Financial aspects of social media advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje studiu finančních aspektů reklamy na sociálních sítích na příkladu gastronomického podniku v Praze. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingu a reklamy, modely účinnosti reklamy na sociálních sítích a finančními aspekty tohoto typu reklamy. Praktická část zahrnuje analýzu reklamních aktivit podniku, identifikaci finančních nákladů na reklamu na sociálních …více
Abstract:
The thesis is devoted to the study of financial aspects of advertising in social networks on the example of a gastronomic company in Prague. The theoretical part analyses the basic concepts of marketing and advertising, models of effectiveness of advertising in social networks, as well as financial aspects of this type of advertising. The practical part includes analysing the advertising activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.