Finanční aspekty reklamy na sociálních sítích – Ivan Kiriiakov
Ivan Kiriiakov
Bakalářská práce
Finanční aspekty reklamy na sociálních sítích
Financial aspects of social media advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje studiu finančních aspektů reklamy na sociálních sítích na příkladu gastronomického podniku v Praze. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingu a reklamy, modely účinnosti reklamy na sociálních sítích a finančními aspekty tohoto typu reklamy. Praktická část zahrnuje analýzu reklamních aktivit podniku, identifikaci finančních nákladů na reklamu na sociálních …víceAbstract:
The thesis is devoted to the study of financial aspects of advertising in social networks on the example of a gastronomic company in Prague. The theoretical part analyses the basic concepts of marketing and advertising, models of effectiveness of advertising in social networks, as well as financial aspects of this type of advertising. The practical part includes analysing the advertising activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/tyiaj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Využití nástrojů social media marketingu pro start-up Glasino.cz
Tomáš Pejša -
Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti
Martina Masná -
Online advertising: a case study of a company
Ekaterina Kichneva -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Alina Kovalenko -
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger