Ivan Kiriiakov
Bachelor's thesis
Finanční aspekty reklamy na sociálních sítích
Financial aspects of social media advertising
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje studiu finančních aspektů reklamy na sociálních sítích na příkladu gastronomického podniku v Praze. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingu a reklamy, modely účinnosti reklamy na sociálních sítích a finančními aspekty tohoto typu reklamy. Praktická část zahrnuje analýzu reklamních aktivit podniku, identifikaci finančních nákladů na reklamu na sociálních …moreAbstract:
The thesis is devoted to the study of financial aspects of advertising in social networks on the example of a gastronomic company in Prague. The theoretical part analyses the basic concepts of marketing and advertising, models of effectiveness of advertising in social networks, as well as financial aspects of this type of advertising. The practical part includes analysing the advertising activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/tyiaj/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2024
- Supervisor: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Využití nástrojů social media marketingu pro start-up Glasino.cz
Tomáš Pejša -
Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti
Martina Masná -
Online advertising: a case study of a company
Ekaterina Kichneva -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Alina Kovalenko -
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger