Jazykové vyhodnocení záznamů rozhovorů ve vyučovací hodině (zejména z hlediska spisovnosti a nespisovnosti) – Mgr. Tereza Ivancová
Mgr. Tereza Ivancová
Bakalářská práce
Jazykové vyhodnocení záznamů rozhovorů ve vyučovací hodině (zejména z hlediska spisovnosti a nespisovnosti)
Language evaluation of the recorded dialogues in lessons ( mainly focused on literality and non literality).
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám tématy, která souvisejí s jazykem. Věnuji pozornost vývoji řeči u jedince, rozvrstvení slovní zásoby z jazykového hlediska, postavení spisovného jazyka ve společnosti a také dialogu. V teoretické části se dále zaměřuji na český jazyk v prostředí školy. Jsou zde rozebrána témata týkající se cílů předmětu český …víceAbstract:
This Bachelor’s Thesis consists of two parts – theoretical and practical. The theoretical part deals with language-related topics. It focuses on the language development of individuals, the stratification of vocabulary from a language point of view, the status of grammatical language in society and the dialogue. In addition to that, the theoretical part concentrates on the Czech language in school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jca37/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
- Oponent: PaedDr. Ivo Martinec, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IVANCOVÁ, Tereza. \textit{Jazykové vyhodnocení záznamů rozhovorů ve vyučovací hodině (zejména z hlediska spisovnosti a nespisovnosti)}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/h6s28s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Dramatická výchova jako vyučovací metoda v předmětu český jazyk a literatura na 2. stupni ZŠ
Magdaléna HLAVÁČKOVÁ -
Vyučovací předmět český jazyk a literatura očima žáků
Daniela Koláčná -
Postoje žáků 2. stupně ZŠ k předmětu český jazyk a literatura
Petra Dostálová -
Dětská percepce vyučovacího předmětu český jazyk na prvním stupni základní školy a její longitudinální proměny
Pavel ADÁMEK -
Dětská percepce vyučovacího předmětu český jazyk na prvním stupni základní školy a její longitudinální proměny
Pavel ADÁMEK -
Současné pojetí vyučovacího předmětu český znakový jazyk na základních školách pro sluchově postižené v České republice
Pavel KUČERA -
Human Body as a Subject to Violence in American Transgressive Fiction
Miloš ROUZEK -
Kráska a zvíře jako umělecký námět a estetické paradigma
Monika Pavlíková