Jazykové vyhodnocení záznamů rozhovorů ve vyučovací hodině (zejména z hlediska spisovnosti a nespisovnosti) – Mgr. Tereza Ivancová
Mgr. Tereza Ivancová
Bachelor's thesis
Jazykové vyhodnocení záznamů rozhovorů ve vyučovací hodině (zejména z hlediska spisovnosti a nespisovnosti)
Language evaluation of the recorded dialogues in lessons ( mainly focused on literality and non literality).
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám tématy, která souvisejí s jazykem. Věnuji pozornost vývoji řeči u jedince, rozvrstvení slovní zásoby z jazykového hlediska, postavení spisovného jazyka ve společnosti a také dialogu. V teoretické části se dále zaměřuji na český jazyk v prostředí školy. Jsou zde rozebrána témata týkající se cílů předmětu český …moreAbstract:
This Bachelor’s Thesis consists of two parts – theoretical and practical. The theoretical part deals with language-related topics. It focuses on the language development of individuals, the stratification of vocabulary from a language point of view, the status of grammatical language in society and the dialogue. In addition to that, the theoretical part concentrates on the Czech language in school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jca37/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2010
- Supervisor: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
- Reader: PaedDr. Ivo Martinec, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
IVANCOVÁ, Tereza. \textit{Jazykové vyhodnocení záznamů rozhovorů ve vyučovací hodině (zejména z hlediska spisovnosti a nespisovnosti)}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2010. Available from: https://theses.cz/id/h6s28s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Czech Language and Literature for Education
Theses on a related topic
-
Dramatická výchova jako vyučovací metoda v předmětu český jazyk a literatura na 2. stupni ZŠ
Magdaléna HLAVÁČKOVÁ -
Vyučovací předmět český jazyk a literatura očima žáků
Daniela Koláčná -
Postoje žáků 2. stupně ZŠ k předmětu český jazyk a literatura
Petra Dostálová -
Dětská percepce vyučovacího předmětu český jazyk na prvním stupni základní školy a její longitudinální proměny
Pavel ADÁMEK -
Dětská percepce vyučovacího předmětu český jazyk na prvním stupni základní školy a její longitudinální proměny
Pavel ADÁMEK -
Současné pojetí vyučovacího předmětu český znakový jazyk na základních školách pro sluchově postižené v České republice
Pavel KUČERA -
Human Body as a Subject to Violence in American Transgressive Fiction
Miloš ROUZEK -
Kráska a zvíře jako umělecký námět a estetické paradigma
Monika Pavlíková