Tvorba hodnotvorného řetězce na vybraném podniku – Ing. Klára Ottichová
Ing. Klára Ottichová
Diplomová práce
Tvorba hodnotvorného řetězce na vybraném podniku
Value chain creation of selected company
Anotace:
Diplomová práce na téma „Tvorba hodnototvorného řetězce ve vybraném podniku“ je zaměřena na tvorbu hodnoty pro zákazníka pomocí hodnotových inovací. Práce se zabývá aplikací přístupu hodnoty pro zákazníka na konkrétní podnik s cílem vytvořit vhodná inovační doporučení, která by měla vést ke zvýšení hodnoty pro zákazníka i hodnoty podniku samého.Abstract:
My thesis „Value chain creation of selected company“ is focused on creating customer value through value innovations. The thesis deals with application of customer value to a specific company and is aimed at develope appropiate innovative recommedations, which should lead to increase the customer value and value of the company itself.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k0u94/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
Maroš Bežák -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Branding jako konkurenční výhoda v praxi rodinného podnikání
Jiří Čadek -
Vzdělávání a rozvoj pracovníků v podniku jako konkurenční výhoda
Lenka VORÁČKOVÁ -
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
Lukáš Holeček -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Veronika Polláková