Bc. Petra HERYÁNOVÁ
Master's thesis
Koučování v mateřské škole
Coaching in the kindergarten
Abstract:
Diplomová práce se věnuje koučování v mateřské škole. Cílem výzkumu je zjistit, zda jsou nástroje koučování účinné při didakticky zacílených činnostech a hrách v mateřské škole. První kapitola se zabývá vymezením a charakteristikou koučování obecně. Další kapitola diplomové práce charakterizuje osobu kouče, do jakých rolí vstupuje, jaké jsou jeho požadované vlastnosti či vymezení kompetencí kouče. …moreAbstract:
This thesis is dedicated to the coaching in kindergarten. The research aims to assess the effectiveness of coaching tools in didactically aimed activities and games in kindergarten. The first chapter addresses specification and characteristics of coaching in general. The following chapter describes character and roles of the coach, along with the desired traits and functional competencies that the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2015
Accessible from:: 9. 12. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2016
- Supervisor: doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HERYÁNOVÁ, Petra. Koučování v mateřské škole. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.12.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Specialization - Pedagogy / Pedagogy of Preschool Age
Theses on a related topic
-
Zapojování dětí učitelkou do didakticky zacílených činností
Nikola ŠTEFKOVÁ -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Vývoj metodiky flétnové hry ve 20. století a její aplikace na současné metodické směry flétnové hry
Kristina Vaculová -
Srovnání barokního a moderního hoboje a jejich technické a interpretační rozdíly
Tereza Fritschová -
a) Diplomový varhanní koncert b) Dějiny kůru kostela sv. Petra a Pavla v Mimoni (Niemes), rekonstrukce historie sbírky hudebnin a tématický katalog (RISM).
Šimon Marušiak -
a) Diplomový varhanní koncert
František Novák -
a) Bakalářský klavírní koncert
Lucie Březinová -
České a zahraniční metodiky a školy hry na violoncello
Matěj Kovanda