Online marketingová komunikace internetového obchodu. – Filip Becher
Filip Becher
Bachelor's thesis
Online marketingová komunikace internetového obchodu.
Online Marketing Communication of E-Shop
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice online marketingové komunikace internetového obchodu. Práce se zaměřuje na vyobrazení komplexní online marketingové strategie internetového obchodu. Cílem této práce je vyhodnocení finanční rentability placené reklamní inzerce. Dalšími cíli je zhodnocení změn v chování návštěvníků v reakci na způsob optimalizace reklamních kampaní, nebo také evaluace přehlednosti …moreAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on the subject of online marketing communication of the e-shop. The work focuses on depicting the comprehensive online marketing strategy of internet shop. The purpose of this work is to evaluate the financial profitability of paid advertising. Further objectives are to evaluate the changes in behavior of visitors in response to the method of optimizing advertising campaigns …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80607
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Michael Baumel
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80607
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analýza návštěvnosti webových stránek a význam online marketingu
Veronika Charousová -
Analýza návštěvnosti internetových stránek topenářské společnosti
Lenka Chýlková -
Analýza návštěvnosti internetových stránek a návrh podpory návštěvnosti
Lukáš SITTA -
Analýza návštěvnosti webové stránky kina
Lucie Srostlíková -
Analýza návštěvnosti a následná propagace webových stránek
Tomáš Jiránek -
Analýza návštěvnosti internetových stránek
Jakub Pecho -
Analýza návštěvnosti studentských internetových stránek
Vojtěch Klézl -
Analýza zdrojů návštěvnosti webových stránek
Martina Kufová