Online marketingová komunikace internetového obchodu. – Filip Becher
Filip Becher
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace internetového obchodu.
Online Marketing Communication of E-Shop
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice online marketingové komunikace internetového obchodu. Práce se zaměřuje na vyobrazení komplexní online marketingové strategie internetového obchodu. Cílem této práce je vyhodnocení finanční rentability placené reklamní inzerce. Dalšími cíli je zhodnocení změn v chování návštěvníků v reakci na způsob optimalizace reklamních kampaní, nebo také evaluace přehlednosti …víceAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on the subject of online marketing communication of the e-shop. The work focuses on depicting the comprehensive online marketing strategy of internet shop. The purpose of this work is to evaluate the financial profitability of paid advertising. Further objectives are to evaluate the changes in behavior of visitors in response to the method of optimizing advertising campaigns …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80607
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Michael Baumel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80607
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza návštěvnosti webových stránek a význam online marketingu
Veronika Charousová -
Analýza návštěvnosti internetových stránek topenářské společnosti
Lenka Chýlková -
Analýza návštěvnosti internetových stránek a návrh podpory návštěvnosti
Lukáš SITTA -
Analýza návštěvnosti webové stránky kina
Lucie Srostlíková -
Analýza návštěvnosti a následná propagace webových stránek
Tomáš Jiránek -
Analýza návštěvnosti internetových stránek
Jakub Pecho -
Analýza návštěvnosti studentských internetových stránek
Vojtěch Klézl -
Analýza zdrojů návštěvnosti webových stránek
Martina Kufová