Jakub LACHMAN
Bakalářská práce
Product placement ve videohrách
Product placement in video games
Anotace:
Videohry se staly novým způsobem marketingu díky jejich rostoucí popularitě a pokroku nových technologií v posledních několika desetiletích. Herní kultura se rozšířila mezi lidmi různého věku. Nyní mohou potenciální uživatelé jakékoli značky hrát videohry, a díky tomu může být strategie product placement účinnou reklamou. Cílem práce je rozšifrovat, jaké bariéry/motivátory nástroje product placement …víceAbstract:
Video games have become a new way of marketing due to their increasing popularity and the advancement of new technologies in the last few decades. Gaming culture has spread among people of different ages. Now, potential users of any brand can play video games, and because of this, a product placement strategy can be an effective advertisement. The goal of the work is to decipher what barriers/motivators …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LACHMAN, Jakub. Product placement ve videohrách. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Product Placement a jeho vliv na marketingovou komunikaci ve světě počítačových her, filmů a podobných médií
Lukáš Bartoň -
Product placement ve videoherním průmyslu
Tomáš Řezníček -
Vliv videoher na osvojování anglického jazyka
Petr FLORIÁN -
Vliv užívání superschopností ve virtuální realitě na prosociální chování v reálném životě
Lucie FICENECOVÁ