Bc. Tereza FEDORKOVÁ
Master's thesis
Nákupní chování v oblasti m-Commerce
Buying Behaviour in m-Commerce
Abstract:
Téma mé diplomové práce se týká nákupního chování spotřebitelů v oblasti m-Commerce. Cílem této práce je na základě analýzy nákupního chování a postojů spotřebitelů zhodnotit potenciál tohoto prodejního kanálu na českém trhu. M-Commerce se stává jednou z nedůležitějších a nejprogresivněji rostoucí součástí on-line světa a internetového nakupování. Je to nákupní kanál, který je neustále ve stadiu zrodu …moreAbstract:
The topic of my diploma thesis concerns the buyer behavior of costumers in m-Commerce. The first half of my work is devoted to literature review. On the basis of studying literature, I described the basis theoretical knowledge in issues of buying behavior. The next step was the introduction of the term of m-Commerce. I also focused on current trends in this area and I predicted changes in the near …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FEDORKOVÁ, Tereza. Nákupní chování v oblasti m-Commerce. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Analýza spotřebitelského chování
Gabriela Ševečková -
Analýza nákupního chování na trhu chytrých telefonů dle generací
Ondřej Doležel -
Změny spotřebního chování v důsledku rozvoje mobilních technologií v oblasti turismu
Václav Honc -
Financial Analysis of Exxon Mobil
Akbar Ismayilov -
Fundamentální analyza akcie Exxon Mobil Corporation
Anastasiia Mamleeva -
AUTO-(MOBIL) -Země Nebdělosti-
Agáta SLÁMOVÁ -
Kompetence manažera působícího v multikulturním prostředí společnosti EXXON MOBIL,s.r.o.
Zuzana Andrlová -
Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.
Michal Bargl
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights