The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry – Kuspakova Kuspakova
Kuspakova Kuspakova
Bakalářská práce
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Anotace:
Digitalizace a globalizace způsobují, že současná maloobchodní scéna je turbulentnější. Chování spotřebitelů na maloobchodním trhu s módou je s rostoucím počtem dostupných kanálů stále složitější. V důsledku toho se obchodníci s módou potýkají s potížemi nejen porozumět svým zákazníkům, ale také přijít na to, jak jim efektivně sloužit. Vzhledem k nárůstu elektronického obchodu v maloobchodě s módou …víceAbstract:
Digitalization and globalization are making the current retail scene more turbulent. Consumer behaviour in the fashion retail market is becoming increasingly complicated as the number of available channels grows. As a result, fashion merchants face a difficulty in not just understanding their customers, but also figuring out how to effectively serve them. Due to the rise of e-commerce in fashion retail …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Patricia Jakešová
- Oponent: Ing. Miroslav Halouzka, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUSPAKOVA, Kuspakova. \textit{The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/h7gkne/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Multiple decision making in practice
Anastasia Pustovetova -
Proces rozhodování rodičů o odkladu povinné školní docházky jejich dítěte
Gabriela Trešlová -
Projekt výzkumu kvalitativního šetření o procesu rozhodování o budoucnosti dětí s mentálním postižením mezi jejich rodiči
Andrea Houdková