Kuspakova Kuspakova

Bakalářská práce

The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry

The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Anotace:
Digitalizace a globalizace způsobují, že současná maloobchodní scéna je turbulentnější. Chování spotřebitelů na maloobchodním trhu s módou je s rostoucím počtem dostupných kanálů stále složitější. V důsledku toho se obchodníci s módou potýkají s potížemi nejen porozumět svým zákazníkům, ale také přijít na to, jak jim efektivně sloužit. Vzhledem k nárůstu elektronického obchodu v maloobchodě s módou …více
Abstract:
Digitalization and globalization are making the current retail scene more turbulent. Consumer behaviour in the fashion retail market is becoming increasingly complicated as the number of available channels grows. As a result, fashion merchants face a difficulty in not just understanding their customers, but also figuring out how to effectively serve them. Due to the rise of e-commerce in fashion retail …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Patricia Jakešová
  • Oponent: Ing. Miroslav Halouzka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní