Hodnocení efektivity v distančním vzdělávání, přednosti a úskalí e-learningu – Bc. Kristýna Danková
Bc. Kristýna Danková
Bachelor's thesis
Hodnocení efektivity v distančním vzdělávání, přednosti a úskalí e-learningu
Evaluation of effectiveness of distant education, benefits and pitfalls of e-learning
Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám efektivitou e-learningu a využití různých e-learningovách metod v praxi. Cílem mé práce je porovnat distanční vzdělávání ve Velké Británii a v České republice, použití různých forem interaktivní výuky a její využití ve vzdělávání dospělých. Myslím, že tato práce je vhodná jako sumarizace různých učebních metod. Je zde vytyčeno kolik různých možností výuky ať už v distanční …moreAbstract:
In my bachelor work I am considering the effectivity of e-learning and utilisation of varios e-learning methods in use. The aim of my work is to compare distant education in Great Britain and in Czech Republic, using the varios forms of interactive learning and its utilisation in education of adults. I thing that this work is suitable as a sumarisation of varios learning possibilities. The main points …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jw1bz/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Jan Rytina, CSc.
- Reader: Ing. Veronika Vyhnálková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DANKOVÁ, Kristýna. \textit{Hodnocení efektivity v distančním vzdělávání, přednosti a úskalí e-learningu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/h7mmzo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Výzkum efektivity vzdělávání v českém jazyce s použitím interaktivní tabule
Beata ZDRÁHALOVÁ -
Interaktivní tabule ve výuce matematiky na SŠ
Lenka Lopraisová -
Interaktivní učebnice a digitální učební materiály pro interaktivní tabule ve výuce přírodopisu na základní škole
Svatava SONNKOVÁ -
INTERAKTIVNÍ TABULE PŘI VÝUCE CHEMIE
Martin KOPECKÝ -
Využití interaktivní tabule na SOŠ
Pavlína Kmochová -
Využití interaktivní tabule ve výuce elementárního čtení a psaní
Romana Skovajsová -
Interaktivní tabule ve výuce fyziky na základní škole
Ondřej Dufek -
Interaktivní tabule ve výuce matematiky
Pavel Nechvátal