Monika KRZOKOVÁ
Bakalářská práce
Filozofie pro děti
Philosophy for children
Anotace:
Bakalářská práce s názvem?Filozofie pro děti? představuje program Filozofie pro děti, který vznikl na konci šedesátých let v USA. Práce se zabývá jak původem programu v USA, tak také jeho počátky v České republice. Hlavní metody tohoto programu jsou shrnuty do několika bodů a dále je v této práci nastíněn rozvoj a podpora programu v České republiceAbstract:
The bachelor?s thesis entitled ?Philosophy for Children? presents the Philosophy for Children programme, which originated in the 1960s USA. The thesis deals with both the origin of the programme in the USA, and its beginnings in the Czech Republic. The main methods are summarized in several points; what is further outlined is the development and support of the programme in the Czech Republic.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. phil. Lenka Naldoniová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRZOKOVÁ, Monika. Filozofie pro děti. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzský jazyk a literatura - Základy společenských věd, Francouzský jazyk a literatura, Společný základ dvouoborového Bc. studia
Práce na příbuzné téma
-
Implementace Filozofie pro děti do oddělení školní družiny
Šárka DŘEVOVÁ -
Filozofie pro děti v mateřské škole
Lucie DIENG -
Možnosti programu "Filozofie pro děti" při rozvíjení klíčových kompetencí dětí předškolního věku.
Martina ŘEHOŘOVSKÁ -
Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ
Kristýna Jarošová