Kamila Zavadilová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace kosmetického salonu

Analysis of Marketing Communication in a Beauty Salon
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je zjištění, jak jsou zákazníci v dnešní době ovlivněni marketingovou komunikací. Aplikuji to na kosmetický salon a ve výsledku se dozvím, jak na tom tento salon je.
Abstract:
The aim of my thesis is to determine how customers are nowadays influenced by marketing communications. Applying it to a beauty salon and as a result do I know how competitive this salon is.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2015
  • Supervisor: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zavadilová, Kamila. Analýza marketingové komunikace kosmetického salonu. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola Olomouc
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses h7usxv h7usxv/2
29/6/2015
Folders
Files
Najman, M.
12/7/2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.