Analýza marketingové komunikace kosmetického salonu – Kamila Zavadilová
Kamila Zavadilová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace kosmetického salonu
Analysis of Marketing Communication in a Beauty Salon
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je zjištění, jak jsou zákazníci v dnešní době ovlivněni marketingovou komunikací. Aplikuji to na kosmetický salon a ve výsledku se dozvím, jak na tom tento salon je.Abstract:
The aim of my thesis is to determine how customers are nowadays influenced by marketing communications. Applying it to a beauty salon and as a result do I know how competitive this salon is.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2015
- Supervisor: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zavadilová, Kamila. Analýza marketingové komunikace kosmetického salonu. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics of the Public Sector
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Victoria Shestakova -
E-learning pro zvyšování kvalifikace zaměstnanců v záležitosti komunikace se zákazníky
Stanislav Konopásek -
Plán adaptace zaměstnanců útvaru komunikace se zákazníky
Josef Kišac -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Marie Soukupová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých etapách vývoje podniku
Yelena Kolokolnikova -
Komunikace podniku v krizových situacích
Marcel Palát -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights