Analýza marketingové komunikace kosmetického salonu – Kamila Zavadilová
Kamila Zavadilová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace kosmetického salonu
Analysis of Marketing Communication in a Beauty Salon
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zjištění, jak jsou zákazníci v dnešní době ovlivněni marketingovou komunikací. Aplikuji to na kosmetický salon a ve výsledku se dozvím, jak na tom tento salon je.Abstract:
The aim of my thesis is to determine how customers are nowadays influenced by marketing communications. Applying it to a beauty salon and as a result do I know how competitive this salon is.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zavadilová, Kamila. Analýza marketingové komunikace kosmetického salonu. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Victoria Shestakova -
E-learning pro zvyšování kvalifikace zaměstnanců v záležitosti komunikace se zákazníky
Stanislav Konopásek -
Plán adaptace zaměstnanců útvaru komunikace se zákazníky
Josef Kišac -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Marie Soukupová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých etapách vývoje podniku
Yelena Kolokolnikova -
Komunikace podniku v krizových situacích
Marcel Palát -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva