Bc. Veronika MLČOCHOVÁ

Master's thesis

Exploring motivational strategies in teaching English to teenage learners at lower secondary schools

Exploring motivational strategies in teaching English to teenage learners at lower secondary schools
Abstract:
This thesis deals with a topic of motivation in teaching English language to teenage learners. The goal of the thesis was to find out the impact of motivation on the attitude of teenage learners towards English language. It also explored motivational strategies and techniques which can be effectively used in he second language learning.
Abstract:
Tato práce se zabývá tématem motivace ve výuce anglického jazyka na 2. stupni základních škol. Cílem bylo zjisit, jak motivace ovlivňuje vztah žáků k anglickému jazyku a jaké motivační strategie a techniky je možné při výuce efektivně využít.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MLČOCHOVÁ, Veronika. Exploring motivational strategies in teaching English to teenage learners at lower secondary schools . Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/