Bc. Veronika MLČOCHOVÁ

Diplomová práce

Exploring motivational strategies in teaching English to teenage learners at lower secondary schools

Exploring motivational strategies in teaching English to teenage learners at lower secondary schools
Abstract:
This thesis deals with a topic of motivation in teaching English language to teenage learners. The goal of the thesis was to find out the impact of motivation on the attitude of teenage learners towards English language. It also explored motivational strategies and techniques which can be effectively used in he second language learning.
Abstract:
Tato práce se zabývá tématem motivace ve výuce anglického jazyka na 2. stupni základních škol. Cílem bylo zjisit, jak motivace ovlivňuje vztah žáků k anglickému jazyku a jaké motivační strategie a techniky je možné při výuce efektivně využít.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MLČOCHOVÁ, Veronika. Exploring motivational strategies in teaching English to teenage learners at lower secondary schools . Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/