Nikola Chrbjátová

Master's thesis

Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně základní školy se zvládáním krizových situací v edukačním procesu

Analysis of the Professional Experience of Primary School Teachers with Crisis Situation in the Educational Process
Abstract:
Tato diplomová práce popisuje východiska edukačního procesu a vyobrazuje problematiku krizových situací. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Realizace kvalitativního výzkumu zahrnuje analýzu příběhů učitelů, kteří sdílí své zkušenosti s krizovými situacemi z edukačního procesu.
Abstract:
This diploma thesis describes the starting points of the educational process and depicts the issue of crisis situations. It is divided into theoretical and practical part. The implementation of qualitative research includes an analysis of the stories of teachers who share their experiences with crisis situations from the educational process.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Chrbjátová, Nikola. Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně základní školy se zvládáním krizových situací v edukačním procesu. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe