Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně základní školy se zvládáním krizových situací v edukačním procesu – Nikola Chrbjátová
Nikola Chrbjátová
Master's thesis
Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně základní školy se zvládáním krizových situací v edukačním procesu
Analysis of the Professional Experience of Primary School Teachers with Crisis Situation in the Educational Process
Abstract:
Tato diplomová práce popisuje východiska edukačního procesu a vyobrazuje problematiku krizových situací. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Realizace kvalitativního výzkumu zahrnuje analýzu příběhů učitelů, kteří sdílí své zkušenosti s krizovými situacemi z edukačního procesu.Abstract:
This diploma thesis describes the starting points of the educational process and depicts the issue of crisis situations. It is divided into theoretical and practical part. The implementation of qualitative research includes an analysis of the stories of teachers who share their experiences with crisis situations from the educational process.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHRBJÁTOVÁ, Nikola. \textit{Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně základní školy se zvládáním krizových situací v edukačním procesu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2022. Available from: https://theses.cz/id/h7ymr4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Chrbjátová, Nikola. Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně základní školy se zvládáním krizových situací v edukačním procesu. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně ZŠ s implementací opatření sociální inkluze do škol
Barbora Vanderková -
Zkušenosti českých pedagogů výchovy ke zdraví s žáky s poruchami příjmu potravy
Veronika Gilbertová -
Problematika rizikového chování u žáků s lehkým mentálním postižením
Tereza Fajmonová -
Žák s projevy rizikového chování a jeho vliv na klima školní třídy
Nikola MARTÍNKOVÁ -
Nejčastější krizové situace u osob s poruchou autistického spektra
Monika Kubátová -
Projevy tiskových mluvčí v rámci krizové komunikace ve zdravotnických zařízení
Michaela Karlovská -
Syndrom vyhoření u pedagogů ve školách s alternativním způsobem vyučování ve statutárním městě Olomouci
Filipa ŠTULPOVÁ -
Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků ve školách a školských zařízeních pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v Šumperském regionu
Stanislav MAZÁK