Vizuální komunikace Národního památkového ústavu – Jana Sonntágová
Jana Sonntágová
Master's thesis
Vizuální komunikace Národního památkového ústavu
Visual communication of Národní památkový ústav
Anotácia:
Diplomová práce si klade za cíl provést analýzu vizuální komunikace Národního památkového ústavu. Teoretická část se zabývá výkladem firemní identity se zaměřením na jednotný vizuální styl a firemní komunikaci. V praktické části podrobně analyzuji hlavní a odvozené prvky vizuální komunikace a porovnávám je se státními památkovými organizacemi v zahraničí. V samotném závěru práce jsou představeny zlepšovací …viacAbstract:
This Master's Thesis aims to analyze the visual communication of Národní památkový ústav, National Monument Institute. The theoretical part deals with the interpretation of corporate identity focusing on corporate design and corporate communication. The second part begins with an analysis of the main and derived elements of the visual communication and continues with a comparison of the elements of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69651
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedúci: Stanislav Horný
- Oponent: Zbyněk Černý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69651
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Státní příspěvková organizace Národní památkový ústav a její věrnostní program v Libereckém kraji
Adéla Picková -
Financování příspěvkových organizací na konkrétním případu - Národní památkový ústav v Brně
Martina Zvolánková -
Volnočasové aktivity na vybraných památkových objektech ve správě Národního památkového ústavu, územní památkové správě v Českých Budějovicích
Ivana ŠMAUSOVÁ -
Archeologické sbírky v památkové péči na příkladu Národního památkového ústavu, územního odborného pracoviště v hlavním městě Praze
Ivana Blažková -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Značka, vizuální a marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu
Pavla Veverková