Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik – Vanesa Novotná
Vanesa Novotná
Bachelor's thesis
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Design of communication strategy for a selected enterprise
Anotácia:
NOVOTNÁ, V. Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou zákazníků vinařského podniku, která vede k navržení marketingové strategie vedoucí k dostání podniku do pově-domí potenciálních zákazníků a následného dosažení zisku. K analýze zákazníků bylo využito dotazníkové šetření, k analýze vybraného …viacAbstract:
NOVOTNÁ, V. Design of communication strategy for a selected enterprise. Bache-lor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. This bachelor thesis deals with the analysis of customers of a wine enterprise, which leads to the design of a marketing strategy leading to getting the enterprise into the awareness of potential customers and the subsequent achievement of profit. A questionnaire survey was …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
- Vedúci: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
- Oponent: Andrea Králiková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Manažerské techniky
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
The Analysis and suggested marketing communication for CleanMySpace start-up company
Anastasiia Tolstykh -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev