Ing. Marek Budinský

absolventská práce studenta CŽV

Customization through design diversification strategy

Přizpůsobení produktu požadavkům zákazníka prostřednictvím designové rozlišovací strategie
Anotácia:
Zájem o přizpůsobení designu exteriéru potvrzují výsledky kvantitativního průzkumu zákazníků reprezentovaných dealery. Dle kvalitativního výzkumu jsou definovány konkrétní díly, které se od standardních liší materiálovým karbonovým provedením.Vybrané díly, zadní spoiler a koncovky výfuku, vytvářejí atraktivní záď vozu a dohromady tvoří jeden produkt.Cena je stanovena s přihlédnutím k cenám konkurenčních …viac
Abstract:
Based on quantitative research from customers presented by results of dealership outreach an interest in customisation of car design exterior is confirmed. According to qualitative research precise parts are defined, which differentiate from the standard one by material carbon.Both selected parts, rear spoiler and tailpipe endings, create an attractive body tail and together create a product unit. …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
  • Oponent: Eva Jaderná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.

ŠKODA AUTO a.s.

ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.

celoživotní / odbor:
Master of Business Administration / Global Management in Automotive Industry