Bc. Vojtěch Tvrdý

Master's thesis

Spokojenost zákazníků v hotelu Karel IV.

Customer Satisfaction at the Karel IV. Hotel
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků v hotelu Karel IV. v Turnově. Teoretická část této práce je věnována teoretickým východiskům služeb v kontextu cestovního ruchu, konceptu spokojenosti zákazníků a zákaznické loajalitě. V praktické části jsou nejprve uvedeny základní informace o hotelu Karel IV. a představen jeho marketingový mix. Další část práce představuje vyhodnocení …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of customer satisfaction at the Karel IV. hotel. The theoretical part of this thesis is devoted to the theoretical basis of tourism, its services, the koncept of customer satisfaction and customer loyalty. The practical part of this thesis is focused on the basic information about the hotel Karel IV. and on its marketing mix. The next part of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Červová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Tvrdý, Vojtěch. Spokojenost zákazníků v hotelu Karel IV.. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta