Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD – Mgr. Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ
Mgr. Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ
Disertační práce
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Anotace:
Dizertační práce se zabývá faktory podporujících školní inkluzi a začlenění žáků s poruchou pozornosti a hyperaktivitou (ADHD). Cílem této kvalitativní studie proto bylo prozkoumat faktory, které studenti s ADHD, rodiče dětí s ADHD a pedagogové vnímají jako podpůrné pro jejich školní fungování. Metodologie této práce využívá především tématickou analýzu, interpretativní fenomenologickouo analýzu, ale …víceAbstract:
This dissertation explores the factors that support the school learning and inclusion of students with attention deficit hyperactivity disorder (ADHD). Therefore, the purpose of this qualitative study was to explore the factors that students with ADHD, parents of children with ADHD, and teachers perceive as supportive of their school functioning. The methodology of this study primarily uses thematic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Vladimír Chrz, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRTKOVÁ RUDNICKÁ, Růžena. \textit{Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD}. Online. Disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Cyrilometodějská teologická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/h8mvp9/.
Jak správně citovat práci
KRTKOVÁ RUDNICKÁ, Růžena. Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD. Olomouc, 2024. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Humanitní studia / Sociální a spirituální determinanty zdraví
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Inkluze dětí s ADHD pohledem pedagogických pracovníků
Romana Králičová
Název
Vložil
Vloženo
Práva