Role učitele ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ – Bc. Markéta FALTÝNKOVÁ
Bc. Markéta FALTÝNKOVÁ
Diplomová práce
Role učitele ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Teacher's Roles in English Lessons at Lower Secondary Schools
Abstract:
The project aims to examine teachers' roles in English lessons at lower-secondary Czech schools. It deals with the adoption of the teacher's roles, perceptions, and change. The thesis is divided into the theoretical and empirical part. The theoretical part creates the foundation for the questionnaire and the interview, the results of which were analysed and evaluated in the empirical part.Abstract:
Práce si klade za cíl zkoumat role učitelů anglického jazyka na 2. stupni ZŠ, jejich zastoupení, vnímání nebo proměnu. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická dává základ pro dotazníkové šetření a interview, které je zkoumáno a vyhodnocováno v části praktické.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Kořínková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FALTÝNKOVÁ, Markéta. Role učitele ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Zkušenost učitelů středních škol s online výukou
Kamila KUČÁKOVÁ -
DIACHRONNÍ POHLED NA ROLI OBRAZOVÉHO MATERIÁLU V UČEBNICÍCH A VÝUKOVÝCH METODÁCH PRO ANGLICKÝ JAZYK
Alžběta KUČEROVÁ -
GPS přístroje ve výuce jako prostředek pro rozvoj mezipředmětových vazeb vzdělávacích oborů zeměpis a anglický jazyk na 2. stupni ZŠ (na příkladu ORP Chotěboř)
Tereza ONDRÁČKOVÁ -
Hodnocení čtivosti výukových textů pro anglický jazyk
Eva MLEJNSKÁ -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Role učitele a metody výuky při výchově žáků s ADHD
Marcela Putnová -
Role třídního učitele v řešení nekázně a její prevenci
Leona Ševčíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
22. 11. 2022