Bc. Ivana MILOVÁ

Diplomová práce

MASSIVELY MULTIPLAYER "ONLINE ROLE - PLAYING GAMES" AKO SOCIÁLNY PRIESTOR

MASSIVELY MULTIPLAYER "ONLINE ROLE - PLAYING GAMES" AS A SOCIAL SPACE
Anotace:
Cieľom tejto práce je na základe etnografického výskumu popísať sociálnu realitu a subkultúru hráčov MMORPG hry World of Warcraft. Ciele práce budú dosahované prostredníctvom popisu a analýzy špecifického sociálneho zoskupenia takzvanej "guildy" v priestore masívne multiplayer "online role-playing hry" World of Warcraft. Bádateľský zámer je konkrétne sústredený na hru World of Warcraft z pozície neoficiálneho …více
Abstract:
The aim of the thesis is based on ethnographic research, focused to describe social reality and subculture of players of MMORPG game World of Warcraft. The objectives of the work are achieved through the description and analysis of specific social groupings so-called 'guilds' in the area of massively multiplayer 'online role-playing game' World of Warcraft. Investigative plan is specifically focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 1. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Nikola Balaš

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MILOVÁ, Ivana. MASSIVELY MULTIPLAYER "ONLINE ROLE - PLAYING GAMES" AKO SOCIÁLNY PRIESTOR. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/