Dominika Polášková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybraného pivovaru

Marketing Communication of the Selected Brewery
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat stávající marketingovou komunikaci vybraného pivovaru. Tato komunikace je analyzována pomocí dotazníkového šetření, PESTLE a SWOT analýz. Jsou zde popsány a analyzovány gastro akce pořádané pivovarem. Na základě těchto analýz je na závěr stanoveno doporučení ke zlepšení stávající nebo návrh nové marketingové komunikace pro pivovar.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the current marketing communication of the selected brewery. This communication is analyzed using a questionnaire survey, PESTLE and SWOT analyzes. The gastronomic events organized by the brewery are described and analyzed. Finally, based on these analyzes, a recommendation for the improvement of the current or a proposal for a new marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2020

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Polášková, Dominika. Marketingová komunikace vybraného pivovaru. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics