Marketingová komunikace vybraného pivovaru – Dominika Polášková
Dominika Polášková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného pivovaru
Marketing Communication of the Selected Brewery
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat stávající marketingovou komunikaci vybraného pivovaru. Tato komunikace je analyzována pomocí dotazníkového šetření, PESTLE a SWOT analýz. Jsou zde popsány a analyzovány gastro akce pořádané pivovarem. Na základě těchto analýz je na závěr stanoveno doporučení ke zlepšení stávající nebo návrh nové marketingové komunikace pro pivovar.Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the current marketing communication of the selected brewery. This communication is analyzed using a questionnaire survey, PESTLE and SWOT analyzes. The gastronomic events organized by the brewery are described and analyzed. Finally, based on these analyzes, a recommendation for the improvement of the current or a proposal for a new marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Polášková, Dominika. Marketingová komunikace vybraného pivovaru. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Návrh marketingové komunikace pro vybraný podnik tradičního cukrářství
Markéta Nováková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Eva Radostová -
Audit marketingové komunikace vybrané firmy.
Denisa Vernerová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Podniková komunikace ve službách
Nicole Kratochvílová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Adéla Pechánková