Bc. Michaela Pilátová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace firmy Furch

Marketing communication in the company Furch
Anotace:
Autor: Michaela Pilátová Název: Marketingová komunikace firmy Furch Práce je zaměřena na posouzení úrovně marketingové komunikace firmy Furch na základě analýzy marketingového prostředí společnosti a metod marketingového průzkumu. Výstupem této práce bude návrh řešení zlepšující nebo rozšiřující nástroje marketingové komunikace zkoumané firmy. Návrh bude zaměřen na jeden vybraný tržní segment.
Abstract:
Autor: Michaela Pilátová Název: Marketing communication in the company Furch Bachelor thesis is focused on assessing the level of marketing communication in the company Furch based on the analysis of marketing environment and marketing research methods. The outcome of this work will be the concept of improving or expanding tools of marketing communication in selected company. This suggestion will be …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Petra Soukalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting