Návrh opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků – Jana Jirmusová
Jana Jirmusová
Bakalářská práce
Návrh opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků
The proposal of measure to increase of customer‘s satisfaction
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhy a opatřeními vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Navrhovaná opatření mají zajistit usnadnění dostupnosti poskytovaných služeb a popřípadě spokojenost s výrobky společnosti, které mohou zvýšit spokojenost zákazníků. Pro účely práce byla vybrána jedna konkrétní obchodní organizace, na níž je marketingový výzkum zaměřující se na spokojenost zákazníků aplikován …víceAbstract:
The bachelor thesis is about proposals and measures, which lead to increase of customers satisfaction. Proposed measures should ensure easier availability of provided services. Also, they should increase customer’s satisfaction. For the paper was chosen a specific business organization, on which is customers satisfaction marketing research applied. Satisfaction is judged on basics of factors, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Měření spokojenosti s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu magisterských studentů
Veronika Ptáčková -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Markéta Veselá -
Možnosti měření spokojenosti zaměstnanců ve vybrané firmě
Natálie Janáčová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy v ČR
Pavla Široká -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina
Název
Vložil
Vloženo
Práva