Oliviero Toscani - osobnosť reklamy – Bc. Zuzana HUDECOVÁ
Bc. Zuzana HUDECOVÁ
Diplomová práce
Oliviero Toscani - osobnosť reklamy
Oliviero Toscani-Personality of Advertising
Anotace:
Autorka sa v diplomovej práci zaoberá osobnosťou reklamy Olivierom Toscanim, jeho dielom a hlavne spoluprácou so spoločnosťou Benetton v 90. rokoch. V práci je spomenutý sociálny marketing, sociálna reklama, guerilla marketing, etika v reklame, história vzniku a výroby prezervatívov. V práci sú uvedené príklady sociálnej reklamy, Benettonových kampaní, reklamy na prezervatívy, proti pohlavným chorobám …víceAbstract:
Die Autorin der Diplomarbeit beschäftigt sich mit der Persönlichkeit von Oliviero Toscani, seiner Arbeit und insbesondere der Zusammenarbeit mit der Gesellschaft Benetton in den 90er Jahren. In der Arbeit wurden diese Bereiche erwähnt: soziales Marketing, soziale Werbung, Guerilla Marketing, Werbung und ihre Ethik, Geschichte der Erfindung und Erzeugung von Kondomen. In der Arbeit sind Beispiele aus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUDECOVÁ, Zuzana. Oliviero Toscani - osobnosť reklamy. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifika sociální reklamy mimo české prostředí
Juraj POBJECKÝ -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Etika a reklama ve farmacii
Gabriela Modráčková -
Etika a reklama
Gabriela Budilová -
Etika a reklama
Anna Zavadilová -
Etika a morálka v reklamě
Tomáš Votruba -
Etika a současná reklama pohledem mladé generace
Jana Hájková -
Etika a reklama - případ reklamy na léčivé přípravky
Libuše Drešlová