Analýza nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Lidl a Penny – Alžběta Baráková
Alžběta Baráková
Bakalářská práce
Analýza nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Lidl a Penny
Analysis of buying atmosphere in selected Lidl and Penny retail shops
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry prodejen společností Lidl a Penny Market. Konkrétně se jedná o prodejny situované v Praze na Jižním městě. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení nákupní atmosféry a definuje prvky, kterými je tvořena. V závěru kapitoly jsou popsány metody vícekriteriálního hodnocení, které jsou v práci použity. Druhá kapitola je zaměřena na představení …víceAbstract:
The bachelor's thesis takes on analysis of buying atmosphere in selected Lidl and Penny retail shops. Specifically shops located in Prague's South Town. First chapter is dedicated to theoretical specification of buying atmosphere and definition of its main determinants. End of the chapter summarises all methods of multi-dimensional ratings used in this thesis. Second chapter focuses on presenting both …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39294
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2014
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Patricia Jakešová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39294
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek
Aneta BAREŠOVÁ -
Nákupní atmosféra ve vybrané obchodní jednotce
Klára KAVANOVÁ -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
Žaneta FIDLEROVÁ -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
Iveta GOLKOVÁ -
Nákupní prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce
Zuzana GRYCZOVÁ -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Analýza nákupního chování a vlivů vnitřní atmosféry na nákupní chování ve vybrané obchodní jednotce
Marta KUČEROVÁ -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Lucie Mádlová