Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti pomocí marketingového výzkumu – Andrea Baňková
Andrea Baňková
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti pomocí marketingového výzkumu
A Company Customer Satisfaction Analysis by Marketing Research
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje analýzu spokojenosti zákazníků účetní firmy DATECH – PRO s.r.o. Cílem bakalářské práce je navrhnout změny, které by vedly ke zvýšení spokojenosti zákazníků účetní firmy DATECH – PRO s.r.o. Tyto změny budou navrhnuty na základě výsledků, které byly pořízeny dle šetření, týkajícího se zhodnocení spokojenosti zákazníků s poskytováním účetních služeb. Jednotlivé části kapitol …víceAbstract:
The bachelor thesis contains the analysis of the firm of DATECH-PRO s.r.o. customers´content. The aim of the thesis is to suggest changes that would lead to content increase of the customers of this firm. These changes will be suggested on the basis of the results of the survey on the issue. Each part of the chapters characterizes the above mentioned firm and at the same time it tracks the customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/103529
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: Yveta Tomášková
- Oponent: Jana Vostrá
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAŇKOVÁ, Andrea. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti pomocí marketingového výzkumu}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ha90jm/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla