Martina Čadová

Bachelor's thesis

Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce

The Analysis of Entry Requirements and Professional Qualities for Teachers and Guides in Education
Abstract:
Práce "Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce" věnuje pozornost systému základního vzdělávání v České republice, zaobírá se především problematikou Základních škol veřejných (státních), alternativních (konkrétně SCIO a Montessori) a problematikou kurikulárních dokumentů. Akcentována je myšlenka profesního standardu učitele, respektive Rámce profesních kvalit učitele …more
Abstract:
The thesis "Analysis of Entry Requirements and Professional Qualities for the Position of a Teacher and Guide in Education" focuses on the system of primary education in the Czech Republic. This thesis is specifically concerned with public (state) primary schools, alternative schools (specifically SCIO and Montessori) and curricular documents. The idea of a teacher's professional standard (the framework …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Čadová, Martina. Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe